View Single Post
  #269  
Old 05-03-2015, 09:00
Tirex Tirex is offline
Forum Regular
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 224
Default

Quote:
Originally Posted by skywalker38
Heb je er ook rekening mee gehouden dat je draagarmen met fusee van de mkIV je wielen hierdoor verder naar buiten gaan staan
Nog even een andere vraag wat voor bak ga je hier achter plaatsen met welke sper?
En met zoveel vermogen is alles intern ook nog verandert inwendig van het blok?



draagarmen zijn mk2, fusees mk4, cardan mk7, bak mk7.
bak is aangepast voor 700nm

onderblok is standaard en kan 500hp aan.
dus we gaan richting de 450hp (voor het veilig te houden)
tractie-control van KMS momenteel . sper heb ik nog niet,
word later nog gemonteerd indien nodig. (bij opbouw vond ik niet onmiddellijk welke sper het beste geschikt was)

vandaag de 3' custom uitlaat monteren.

wat nog te doen:
- kms aansluiten en kabels wegwerken
- H&R kit monteren zodra die toekomt
- benzine pomp en nieuwe leidingen
- batterij int koffer wegwerken + kabels
- een paar sensors
- olie op de motor
- cnc kleppendeksel monteren
- injectoren 660cc
- schakelmechanisme
- starter en riemen

toch nog wa werk voor de boeg
en zal nog wel wat vergeten zijn :-)

eind volgende week naar Van Kronenburg,
daarna onmiddellijk motor eruit zwieren, en naar de carrosserie voor het afwerken van de motorruimte.
__________________
"Statische nummerplaten"
Reply With Quote