View Single Post
Old 04-03-2015, 13:14
M1974 M1974 is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Ruud
Ja aan ieder project komt een eind, zo ook aan dit bouw topic.
Momenteel vind ik het op facebook wat leuker/makkelijker om alle foto's met iedereen te delen.

Ik heb dit altijd een leuk topic gevonden, en ik wil iedereen bedankt voor al de leuke reacties die ik in de afgelopen 10 jaar heb mogen ontvangen.

Gr Ruud Janssen

PS:
Als ik ooit een kenteken op de Fridolin heb, laat ik het zeker weten

Ik vind het erg jammer dat je wil stoppen met het bijhouden van deze topic.
Het mooie van een bouwtopic als deze is dat je alles bij elkaar hebt, altijd terug kunt vinden en op het gemak kunt nalezen.

Als je net als ik hier niet meer regelmatig komt, maar slechts af en toe dan is het wel leuk om bouwtopics te kunnen lezen en de updates te kunnen blijven volgen. Bij jou is zo'n project als deze volgens mij nooit helemaal af.
Bij al die losse facebook berichtjes is het overzicht kwijt, je vind het moeilijk terug. Je mist veel meer.
Ik vind dat op veel forums veel minder is te beleven dan enkele jaren terug door de opkomst van facebook.
Op facebook heb ik alleen mensen die ik persoonlijk ken. Hier op het forum zitten nog tientallen mensen met hele gave projecten die ik helemaal nog nooit gezien heb, maar wel leuk vind om te volgen.
Reply With Quote