27-02-2015, 20:49
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
|
|
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
|
|
Mijn AUQ (komt overeen met de AUM, ook k03s) kreeg ik op 237pk en 362NM bij JD met een chip op maat. Dit was met euro 95 brandstof. Bij JD zeiden ze niet snel zo'n score te krijgen met een k03s en 95 brandstof. Normaal stellen ze liever af op 98 of hoger.
Grote front mount intercooler
Originele injectoren en brandstofdrukregelaar
3 inch downpipe, geen kat en 2,5 helemaal naar achteren.
En nog wat kleine dingetjes zoals al die onnodige kleppen etc weg.
Dus even een indicatie was je eruit kunt halen. Er werd mij toen verteld dat ik met 98 of hoger sowieso over de 240pk zou moeten komen en wellicht de 250 wel moest kunnen halen. Maar de turbo kan gewoon niet meer aan. Dus dan zou je toch aan een k04 moeten denken bijvoorbeeld een k03 hybride zoals een loba 300. Dan haal je al snel rond de 280pk. Beter nog: een Senna spruitstuk met een MHI TD05 hybride turbo. Dan ga je met gemak over de 400pk. Alleen kost je dit wel een hoop extra geld
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
|