23-02-2015, 08:51
|
|
10k maniac
|
|
|
|
Mag je vinden, ik vind daarentegen dat er 2 totáál verschillende auto's staan. Langs de ene kant een Golf D met een TDI erin, een gti interieurtje en een hele hoop nieuwe boutjes en langs de andere kant een originele (Nederlandse) GTI met een hoop schaarse dure delen. US Recaro, Wielen van 3k, etc., dat zit er allemaal bij voor hetzelfde geld als die omgebouwde diesel. Daarbij is het een auto die veel begeerlijker en dus waardevoller is omwille de uitvoering en verdere aanpassingen. Maar we zullen zien
Quote:
Originally Posted by Black Devil
Misha, wat ik niet vind kloppen is het feit dat het een originele NLer is, maar wel 'verprutst' wordt met G60 lijsten. De auto is meer waard als de buitenzijde 100% origineel zou blijven.
En 3K voor die wielen..............
|
Ja dat is jou mening, dat mag. Ik zie er zeker de meerwaarde van in. Het is een auto die naar smaak is gebouwd maar wel met OEM delen (OEM+). Als je een échte purist bent dan hou je daar waarschijnlijk niet van maar dan hou je ook niet van een schroefsetje en glimmende wielen. Voor die wielen liggen ze in de rij, en ook voor die bedragen inderdaad.