Informeer eerst even of je dat in belgie uberhaupt gekeurd krijgt...
Ik heb nl afgelopen december een caddy mk1 met 1.9 tdi uit belgie gehaald omdat die daar onmogelijk op kenteken was te zetten omdat er in belgie andere regels gelden dan in nederland. Deze Caddy word momenteel omgebouwd naar een 1.8 20vt.
In belgie geld de regel dat de motor die jij erin legt ook orgineel moet zijn geleverd af fabriek voor betreffende auto? En een caddy mk1 is nimmer uit de fabriek gekomen met 110 pk.
Wat betreft je plannen, alles is te doen. Ik heb eens een dashboard van een Seat Ibiza Cupra in een caddy mk1 geprutst.
Gigantisch veel werk en nooit passend te krijgen. Beter om het orginele dash te laten zitten en de kabelboom op je bestaande zekeringkast aan te laten passen.
Verder zul je waarschijnlijk je schakeltoren om moeten bouwen van stangen naar kabels. I.c. plaatsen enz enz...
Allemaal te doen als je het eens vaker hebt gedaan maar t blijft een behoorlijke kluif werk.