Sinds vrijdag trotse eigenaar van de auto waar ik al jaren naar toe leef: Een VI GTI!
Bouwjaar: 2009
Een hele nette GTI met net 86.000km op de teller. Hij maar heeft hier en daar wat gebruikerssporen maar niets ernstigs, het is tenslotte geen nieuwe auto.
Nu zijn er wel nog een paar dingen die ik graag wil aanpassen aan de auto. Helaas ben ik enkel een liefhebber en geen technicus
[i]- Hij bevat helaas geen LED/Xenon koplampen en LED achterlichten. Waar kan ik deze het beste/goedkoopste krijgen origineel? Nu heb ik her en der wat dingen gelezen dat de xenon koplampen niet zomaar te installeren zijn? Hiervoor is wat extra's nodig? Als iemand me hier wat meer info over zou kunnen geven zou mooi zijn, ben een leek op dit gebied.
Worden binnenkort ingebouwd volledig OEM
- Installeren achteruitrij camera. Wanneer ik hem in de achteruit zet geeft m'n mediascherm "No signal" aan. Dit omdat hij geen achteruitrij camera heeft. Wil dit zeggen dat de aansluiting ervoor wel ligt? Of moeten er daar speciaal kabels voor naar achteren getrokken worden?
On hold
Wellicht kom ik later nog wel op een paar dingen, (19" zwarte Talladega's bijv.
) maar daar kom ik later dan wel op terug. Als jullie me al zouden kunnen helpen met bovenstaande vragen zou dat super zijn!