10-02-2015, 21:10
|
|
VW Fanatic
|
|
|
|
Op zich vind ik die discussie niet erg als Heinz gewoon het verhaal direct verteld zoals in zijn laatste bovenstaande post (bedankt voor de opheldering!)
Ik ben best een Golf 1 liefhebber maar zou niet weten wat waar wel/niet zou moeten
Ik heb de schadehersteller dan ook de vrije hand gegeven en hij heeft dit zo voor zover ik weet naar alle goede bedoeling gedaan, niet om oneffenheden weg te werken gezien hij de wielkast randen en het achterpaneel op de las punten gewoon strak heeft gedaan en ik geen dikke lagen plamuur heb gespot.
Misschien wel een kant-tekening, dit is geen las/spuitklus van 10.000euro geweest en ik verwacht ook geen torenhoge taxatie van deze auto (het is niet mijn insteek geweest om een museumstuk/trailer-bitch te maken omdat dit een auto moet worden om regelmatig te gebruiken voor leuke uitjes met het gezin).
Nogmaals wat betreft het "korte lontje / niet tegen opbouwende kritiek" kunnen, dat vind ik wat kort door de bocht om te zeggen, gezien de eerdere post van Heinz alles behalve opbouwend was. Als ik dan zo reageer en dat niet gewenst is wil ik een ieder die wel interesse heeft best uitnodigen het alleen via mijn eigen site te volgen en verwijder ik het topic hier wel?!