Thread: Golf Limited
View Single Post
Old 06-02-2015, 23:17
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Rinus66
Bij een handelaar in Alkmaar.

Er stond er destijds 1 in Rotterdam bij de Mercedes dealer, en was van zijn dochter die hem nog niet wilde verkopen. Dit lijkt hem te zijn, maar weet het niet zeker.

Die van mij kwam bij de Mercedes importeur vandaan uit Veghel.
Daar stond ook nog een nieuwe, is meer bijzonder, maar lastig te verkopen omdat hij nooit gereden heeft en geen kenteken heeft.

Ik moet je zeggen dat het mooier lijkt dan dat het is om een bijzondere auto te hebben. Na deze auto had ik een Porsche 964 Carrera4 die bij de laatste 10 van de band is gerold met 80K op de klok en door Pon Leusden is geleverd met de boekjes volledig afgestempeld door alleen hun enz.
Ik durfde er niet mee te rijden omdat ik bang was dat iemand zijn deur er tegen zou opengooien enz enz. Oftewel ik heb deze na 1 jaar verkocht zonder er ooit mee te hebben getankt, terwijl deze wel in de wegenbelasting en verzekering zat.

Ik rijd met veel plezier in onze T4 rond en ondanks dat ik veel dingen mooi vind, heb ik geen behoefte om met dergelijke auto's rond te rijden.

Afgelopen jaar had ik een Lotus Elise S2 met maar 24K op de klok enz. Bij de eerste bruiloft kreeg ik overal al commentaar en was ook hier al snel klaar mee.

Een bijzondere Golf als de Limited zou dan wel een goede oplossing kunnen zijn, maar ik vind het leuker om mijn geld te steken in bijzondere spullen omdat ik daar wat van kan maken en leren.

Wat veel mensen niet realiseren is dat er buitengewoon veel bijzondere auto's in dit land staan.

Zo staan er bijvoorbeeld veel speciale modellen van Porsche en Ferrari in dit land, maar ook veel bijzondere WRC en Race-autos enz.

Ze zouden ze eens allemaal tentoon moeten stellen, kunnen we af en toe even een rondje doen om te kijken, want het is toch zonde om alles weg te stoppen
Reply With Quote