Kleine update, ik heb niet heel veel kunnen doen. Maar als ik s ‘avonds even een uurtje kans zie dan duik ik toch even de garage in.
Zou graag vanaf 1 maart (bij mooi weer) wat kilometers willen maken. Ik wil de lader en blokje inrijden en dan moet je toch is gaan rijden.
Niet erg, nog meer "we" tijd, weekendjes weg en bezoekjes aan vrienden en familie. Wel helaas met oordopjes in voor mijn vriendin want ze vind de uitlaat veels teveel lawaai maken. De uitlaatlijn is niet veranderd maar de G60 is toch een stuk lawaaiiger dan de 1.6 EG in een golf 1 koets. Zal ook wel meespelen dat we niet meer dezelfde beleving hebben toen we 18 waren (meer verwend ook
).
Voor mezelf een lijstje gemaakt wat de plannen zijn voor mijn golfje dit jaar.
- Schijfremmen conversie achter afronden
- Ramen rondom terug brengen naar groen glas (dus tinting gaat eraf)
- Er ligt origineel (strak) VW plaatwerk (motorkap en zijschermen) bij een vriend te wachten. Deze gaan we eerst proefpassen en aan laten sluiten. Hiermee ben ik definitief verlost van mijn vader zijn caravan avonturen (zijpinkers waren verplicht voor caravan rijders in de schermen) en de fuck-up van de spuiter in 2005 toen hij vergeten was de gaatjes dicht te maken
- Daarna naar de spuiter daar worden weer alle puntjes op de i gezet voor 2015 (10 jaar mee gedaan met het huidige lak laagje)
- Daarna komt de originele GTI striping erop en ga ik terug naar de zwarte lijsten i.p.v. chroom.
- Verse APK weer voor twee jaar erop zetten in de zomer
- Naar RDW om motor op kenteken zetten
Wellicht ga ik ook nog stuurbekrachtiging inbouwen maar dat is een optioneel project (als ik me verveel). Heb er alles voor liggen maar als het erin gaat moet het of nieuw of gereviseerd zijn.
Genoeg gelult de update;
Lagertjes geperst met mijn nieuwe 4ton mini persje. Werkt perfect;
Cunifer remleidingen gefelst met zo'n midlock setje. Met de orginele remleidingen kom ik niet meer weg icm met de epytec remdruk adapters. Deze zijn langer en hoger dus dan kom je leiding te kort.