View Single Post
Old 01-02-2015, 17:32
Geurt Geurt is offline
VW Enthousiast

Tijdje stil geweest hier, misschien maar eens tijd voor een kleine update en met de aanstaande klussen eens bijhouden. Afgelopen jaar veel op pad geweest voor werk dus niet veel gereden met de Golf. Daarnaast veel aan moeten sleutelen door gezever met het koel systeem. Nu is alles zo goed als vervangen en afgelopen december zelfs de koppakking. Ze doet het weer goed en rijdt heerlijk. Toch gaat ze langzaam richting project auto en heb ik de afgelopen maanden dan ook het een en ander verzameld.

Hella Heckblende en kleine kentekenhouder. Moet de heckblende nog wel even netjes polijsten en plakken.

Oude dash (dubbele stekker) met toerenteller. Alpha radio en via Ebay.de een orgineel plastiek sierroostertje. Nooit gedacht dat ik zoveel zou willen gaan betalen voor een stukje plastiek.

Setje poepie originele BBS RM opgepikt. Nog nooit uit elkaar geweest.

En het jaar goed begonnen door op 2 januari naar Belgie af te reizen om daar een komplete aandrijflijn met toebehoren van een '86 er 8V GTI op te pikken.

Komende maanden ga ik alles opknappen. Sommige dingen uitbesteden, andere dingen zelf doen. De BBSen liggen al uit elkaar. Harten worden terug BBS zilver, de randen mooi laten polijsten (moet nog even kijken waar). De motor volledig reviseren en alle toebehoren netjes restauren. Hopelijk dan tegen volgende winter de Golf de garage in om de slechte plekken aan te pakken, bij te spuiten (wil de lak zo origineel mogelijk houden) en dan de grote ombouw.
Hoofdlijn qua plan is om zo dicht mogelijk bij origineel te blijven. Misschien voor sommigen een beetje cliche, maar voor mij de ideale Golf 2; Rijgedrag van een GTI en de looks van een bruine opa&oma Golf. Alhoewel kompleet op ze gat op een mooie set velgen.
Reply With Quote