Helaas gaat niet alles zo snel als ik wil, maar simpel gezegd zoals bij vele projecten zit er (helaas) maar 24uur in een dag.. We gaan gewoon door, binnenkort heb ik een eigen garage box en kan ik dus wat vaker aan de hobby!
De bodem aan de achterzijde is nu volledig ontroest en opnieuw in de 2k primer en tectyl gezet, de achteras is "gereviseerd" (ontroest, nieuwe lak, nieuwe rubbers, leidingen, ankerplaten, remdelen, trommels en lagers), de nieuwe (imitatie) tank voorzien van een extra laag lak en wat bescherming op de plaatsen die tegen de koets komen.
Verder in het interieur bitumen geplakt in de portieren en het achterscherm, de zonnekleppen, binnenspiegel, verlichting en handvatten op de B-stijl gemonteerd, de kabelboom van de achter verlichting hersteld (zaten geen stekkers meer op), zo ook de dashboard kabelboom hersteld van allerlei knoei praktijken en missende stekkers en daarbij ook mooi ingetapet en gemonteerd. Hierbij ook de zekeringenkast even goed georganiseerd gezien er verkeerde (en te veel) zekeringen/relais in zaten. Ook een compleet nieuw contactslot huis gemonteerd met nieuwe sloten set, en omdat dat niet geheel goed paste ook direct de stuurkolom voorzien van wat nieuwe delen.
De kokerbalken staan in de Dinitrol Penetrant en daarna de dorpel lijsten erop gezet.
Er wordt dus niet stil gezeten, maar er is nog genoeg te doen:
- remsysteem monteren
- brandstofsysteem monteren
- versnellingsbak reviseren
- motor reviseren
- interieur reinigen en afbouwen
- nieuwe kabelbomen maken voor de verlichting voor en de motor
- uitlaatsysteem uitzoeken
Weet overigens iemand hoeveel "angstgrepen" er in de GTI horen? (En waar die ongeveer moeten, ben die helaas vergeten uit te meten voor de montage van de hemel)