View Single Post
Old 01-02-2015, 11:35
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict

Dat is dus een verschil van mening, ik snap je gedachte ook wel. Maar ik vind het zo mooier.

Gisteravond naar een maatje geweest, lekker gaan knutselen Met dan aan hem voor de hulp!
Eerst hadden we de montageplaatjes in het Jetta front gelast, maar hierdoor kwamen de koplampen te ver naar voren, wat niet mooi was en het tegen de booskijker aan kwam. Daardoor moesten ze lager worden geplaatst, waarbij we aan de bovenkant geen vlees hadden om het vast te zetten.

Dus toen maar een Golf front van zolder gehaald, en daarmee aan de gang gegaan om te kijken of we het passend konden krijgen. Dat lukte, de lampen konden goed worden gepositioneerd.
Aan de onderkant moest er een metalen stripje achter worden gelast zodat we de lamp aan de onderkant ook vast konden zetten.
Uiteindelijk is het zo geworden:

Alleen moet de frontplaat nog ff netjes worden gemaakt. Het onzichtbare gedeelte moet ik een aantal punten ff in de Hammerite zetten. De bovenkant waar de slotvanger in zit ga ik nog eventjes netjes glans zwart spuiten!
Daarnaast wil ik de stadslichtjes nog in de koplampen bouwen, en moeten de koplampen even goed afgesteld. En het spulletje natuurlijk nog even monteren!

Toerenteller nog even bekeken, zou het moeten doen. Zal dus ergens in de bekabeling zitten.
We hebben het idee dat het komt doordat mijn motor multipoint injectie is, en dus nieuwe type. En de tellerbak is natuurlijk oude type. Waarschijnlijk zal daar dus ergens het probleem liggen.
Dus daar gaan we nog maar een keertje voor kijken..

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote