View Single Post
  #6  
Old 01-02-2015, 11:10
remie's Avatar
remie remie is offline
Forum Regular
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 179
Default

Quote:
Originally Posted by Polo1w
Wat heb je precies allemaal gewisseld/vervangen?
Anders krijg je hier 20 suggesties die je al geprobeerd hebt.
Interessant probleem..


De vacuumslangen zijn allemaal vernieuwd bij de revisie.

Ik heb de slang van de inlaat naar de ecu vevangen, óók het stukje in de ecu achteraf.

Ik heb een ander inlaat traject, zodat ik FMIC kon plaatsen. Ik heb al eens gelezen dat iemand een lekkage in het inlaattraject had zitten met het zelfde probleem. Maar ik kan tot op heden niets ontdekken of horen.

De N75 is nieuw.

De egr klep is afgedopt

De turbo is helemaal schoongemaakt en de hevel van de schoepen gaat soepel met de hand. Geen test met VagCom kunnen doen tot op heden.

Ook al een keer de stekkers van de N kleppen gewisseld, wat al helemaal niets goeds deed.

Dit probleem ook al een keer neergelegd op het TDIclub forum. Alle tips geprobeerd maar ik krijg nu het idee dat ik het wellicht verkeerd uitvoer.
__________________
86'er Golf 2 AFN 160pk/350nm
85'er Golf 2 1.6TD (R.I.P.)
Reply With Quote