19-01-2015, 19:39
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Sep 2013
Posts: 291
|
|
Ik kon nog geen 200km op 45 liter rijden met mijn 1.6ez automaat (3 versnellingen), na het afstellen van het tijdstip van de ontsteking (ook in graden) liep die stukken beter. Met deze koude omstandigheden krijg je je verbruik moeilijk boven de 1 op 9, nog zo een paar kameraden met een automaat mk2.
Ik heb me vacuumslangen hetzelfde aangesloten als de afbeeldingen hierboven, recht achterop de carburateur blijft dan 1 aansluiting vrij. Hier gaat een klein stukje vacuumslang op en dan met de doorzichtige slang die naar het luchtfilter gaat. De andere aansluiting die linksachter je carburateur zit die nog vrij is gaat dan naar die vacuumaansluiting op het schutbord.
Scheelt een hoop, als ik nu wegtrek in de kickdown trekt die super door.
|