![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
17-01-2015, 19:19
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Aug 2012
Posts: 136
|
|
Sjemig ik heb echt gigantisch de P in jonge. Heb dus net het turbinehuis van de andere turbo afgeklopt. Ook weer met warmstoken, ging prima. Turbo-asje was vrijwel spelingvrij. Turbinehuis eraf, ff aan asje voelen, vette speling!
Hoe kan dat?!
Ik heb er extra opgelet dat bij afnemen ik de turbine niet zou raken. GIng allemaal goed.
Heb ik misschien de fout gemaakt door de turbo met het compressorhuis in de bankschroef te zetten, en dan op het turbinhuis kloppen? (zo axiaal mogelijk) Kan het zijn dat dit een soort ' verborgen speling' is, die bijvoorbeeld door wat klopjes zichtbaar wordt?
Ik wil/moet inmiddels gewoon een keertje de weg op dus ik schroef gewoon al m'n zuigdiesel spul eraan en ga ik wel een tijdje atmosferisch. Tenzij ik op korte termijn een goede turbo kan scoren. Wil deze er liever niet op monteren in het geval dat compressordelen de motor invliegen. Dan is het echt total screw up
Joram, jij had wat ervaring met olieleidingen zag ik. Zijn er ook ergens blindstoppen te krijgen om in de olieretouraansluiting van de carterpan te schroeven?
Alvast bedankt.
Wordt vervolgd..
|