Tja.. de koplampen zijn bijna klaar... komt alleen het glas van mijn andere set in, want die zijn nieuw, hier zit een lelijke kras op, en rest van de binnenkant moet nog even zwart
Heb nu een GT3076R met een klein A/R (uitlaatzijde), spoelt ontzettend snel maar vindt hem boven de 220 te langzaam, dat heeft met de kleine A/R te maken, en de EGT wordt dan te hoog.
Nu vegen we niet zo vaak 220+ , maar ook mede omdat de Turbo echt knoeterhard erin komt, wat de bak ook niet echt lekker vindt ineens dat megakoppel erin.
GERRIT GT3076HF met A/R1.06 gekocht , grootste A/R , ook High Flow inlaat dus het geweldige geluid blijft gelukkig, want de HFjes klinken echt zoveel beter dan een met een normale inlaat.
Zal ietjes later spoelen en het er iets geleidelijker inbrengen,maar zal nu op hoge snelheden behoorlijk meer in de melk te brokkelen hebben dan de vorige,en natuurlijk de EGT iets omlaag brengen.
Ondanks dat deze groter is qua AR dan die erop zit, draagt deze een pamper :LOL: :LOL:
Gaat er waarschijnlijk niet deze zomer opkomen, want ik moet dan compleet ombouwen naar EX wastegate, en de downpipe aanpassen,
Deed 577 pk @ 1.8 bij een Duitse kennis icm met "zijn" nokkenassen 8) 8) 8) 8) 8)
Als ie erop zit maar s kijken of we de 300 kunnen aantikken met het ouwe kreng 8)
We zien t wel...
Omdat ik een OMP suede stuur heb, en dat graag wat netjes wil houden, want suede wordt nou eenmaal snel wat raar van vieze handjes etc.
Maar weer setje reeeeeshandschoenen gekocht
En speciaal voor de show&shine boyzzzzzz
En nog KW V3 schroefset gekocht , kon het voor die 200 euro niet laten liggen