Ken, niet om het een of ander, maar..
21.138,28 euro uitgegeven in 16 maanden? toe maar... ben ik toch wel benieuwd naar je excell overzichtje. Ik houd alles bij mbt het opknappen en ombouwen van mijn Edition 16v naar Edition 16vg60. Ben al een heel eind, nog een kwestie van opbouwn en spuiten maar die 21k is nog niet misschien in zicht.
1000 uur? even rekenen, 14,5 uur per week voor 69 weken lang. Waar haal je de tijd vandaan zeg. In de tussentijd nog getrouwd ook zeker? En na een studie motortechniek te hebben afgerond in 2012 kan het niet zijn dat je zo onhandig bent er zoveel tijd voor nodig te hebben.
Maar ok, stel het is allemaal echt zo, al hoop ik van harte dat jeje misschien hebt vergist in deze cijfers.. Dan moet je toch wel de conclusie trekken dat je in krap 1,5 jaar een redelijk kapitaal vernietigd, al verkoop je de auto voor een droombedrag van 8a9k...
Voor de helft van het geld, of zelfs minder, kun je een net zo nette mooie golf maken, en dan met zgan bumpers, iets van een usa recaro interieurtje, brembo stoppers, respray, Porsche hoepels, een fel jong 150pk 16v blok ofzo..? Dat is geen mening, dat is een feit