20-05-2005, 17:33
|
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Mar 2004
Posts: 236
|
|
Quote:
Originally Posted by Fred
In de veerbollen van een Citroen zit N2 (stikstof), bovendien zit er in de bollen een schokdempmechanisme, dat zal er dan uit moeten.
Maaarrrrrrrrrr waarom zou moeilijk?? Voor de achtervering is er een heeeeeeeeeel simpele oplossing (die met wat fantasie best aan te passen is voor voor)......
Kijk eens op de sloop onder een Opel Astra (of Kadett) die hebben achter een variabele hoogte instelling....op lage druk lucht.....
Daarmee kun je de wagenhoogte een cm of 8 verstellen, en dient normaal om de wagen horizontaal te houden bij zwaardere belasting....
Handig he van Opel ;-))
|
lage luchtdruk is van 0.8 bar tot max 5 bar en verstelbaar via ventiel in achterbak (bandenpomp) of luxe uitvoering met kleine compressor.
|