03-01-2015, 15:25
|
|
10k maniac
|
|
|
|
Ik begrijp heel goed wat je wil Ken, maar je moet er dus écht niet vanuit gaan dat het zo werkt. Ik vraag me überhaupt af hoe je bij zo'n gigantisch bedrag komt voor een Golf 2 diesel, maar dat je dergelijke bedragen in zo'n auto stopt, wil niet zeggen dat dat zich vertaald in de waarde, want dat suggereer je hier wel:
Quote:
Originally Posted by Ice_ken
Dus wie deze auto koopt, krijgt een auto die meer dan zijn geld waard is.
|
Quote:
Originally Posted by Ice_ken
Want je werkt niet zomaar aan een wagen gedurende anderhalf jaar, steekt er duizenden euros in om dan €5000 terug te krijgen...
|
Precies, daarom moet je niet zo'n godsvermogen in een ouwe Golf diesel pompen, want ik geloof niet dat er veel meer muziek in zal zitten dan een duizend of 5/6. Maar nogmaals, ik hoop van harte dat er een koper komt voor je bolide die het juiste geld op tafel legt.
Overigens zet je nu de discussie alsnog zelf wel naar je eigen auto, het was eerder een algemene discussie over de markt van de ouwe Golfjes, maar door met cijfers te smijten richt je alle pijlen natuurlijk op je eigen Golf. Maakt mij niet uit hoor maar ik las dat andere forumlieden moeite hadden met een discussie over iemand anders z'n auto.