View Single Post
Old 03-01-2015, 14:58
Ice_ken Ice_ken is offline
VW Guru

Ik ga hier nog 1 keer op reageren, ik hou het kort want niemand leest graag lange, saaie berichten.

De auto heeft tot nu toe € 21.138,28 gekost om te maken, natuurlijk reken ik hier niet mijn uren bij, ik doe een schatting dat ik er 1000 werkuren in heb zitten.

Emotionele waarde heeft deze auto voor mij ook een beetje natuurlijk, na 1000 werkuren en alles wat ik ermee meegemaakt heb zou ik liegen moest ik dit ontkennen, maar ik baseer mijn vraagprijs daar niet op want dan zou ik die hoger zetten dan de kostprijs van de wagen, dus 25k ofzo.

Dus wie deze auto koopt, krijgt een auto die meer dan zijn geld waard is. Intussen worden er nog steeds upgrades en updates aan de wagen uitgevoerd, omdat ik zolang ik er mee rij wel een perfecte wagen wil. Er zijn plannen voor 2015, de wagen staat te koop aan een prijs die ik het waard vind.

Want je werkt niet zomaar aan een wagen gedurende anderhalf jaar, steekt er duizenden euros in om dan €5000 terug te krijgen...

even terzijde:

Persoonlijk denk ik( en daar wil niemand mee aanvallen) dat de oude rotten in golf 2 gebeuren de prijzen niet graag omhoog zien gaan, maar dit is nu éénmaal zo, de autos worden ouder, is altijd meer werk aan, de onderdelen worden ook zeker niet goedkoper(zeker de zeldzame). Er zijn er ook altijd maar minder van en minder goeie exemplaren. Ik heb er geen problemen mee dat prijzen hoger komen, integendeel zelfs.
Reply With Quote