View Single Post
Old 30-12-2014, 08:43
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur

En toch ben ik van mening dat Misha dit goed aanpakt hier. Zijn mening is duidelijk uitgewerkt in iedere reactie. Niet dat hij daardoor "meer" gelijk zal hebben.
Persoonlijk vind ik het dan wel weer jammer dat we op dit forum een mede-forummer zen advertentie zo op deze manier gaan bespreken. Begrijp dan ook wel dat hij dit topic gesloten wil hebben.

Om even op zijn auto in te gaan. Als ik zijn eerste zinnen lees in zijn project pagina, dan heb ik het gevoel dat hij in de eerste plaats ook redelijk wat heeft betaald voor die mooie mk2.
Quote:
Originally Posted by Ice_ken
Deze kwam plots te koop, onverwacht, voor een vrij hoge prijs, maar de vorige eigenaar heeft er veel aan vernieuwd, de auto is blanco gekeurd voor verkoop en er waren onderdelen bij.

Ken is dus mogelijk zelf iemand die mogelijk "iets" meer betaald heeft. (Dan heb je ook wat, wat ook duidelijk te zien is als je door zen pagina's leest)

Verder zie ik enkele trouwfoto's, is een waarde die je eigenlijk niet mag tellen, maar ik begrijp wel dat dit al dan niet bewust toch geteld wordt.
Hij zegt zelf ook dat hij meer plezier heeft aan het bouwen en circuit wil gaan rijden. Dat kost nu eenmaal geld. Snap dan ook dat hij er zoveel mogelijk geld voor wil terug krijgen. Blijft tenslotte een vraagprijs.

Ken, een super mooie wagen, ik hoop dat je dit bedrag er wel voor krijg. Tenslotte, verschil moet er zijn en jou auto maakt dat in mijn ogen wel!

Los hiervan vindt ik het wel eens leuk om over een auto te discussiƫren, maar dan liever op vraag van de eigenaar.
Reply With Quote