25-12-2014, 09:46
|
|
|
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,311
|
|
Dit soortig geneuzel heeft mij in 2011 doen beslissen om voor mezelf te beginnen.
Service is, (vindt ik) de factor waar het tegenwoordig om draait om te kunnen overleven en je te onderscheiden icm. De kwaliteit die je leverd.
Niet met motoren die stuk lopen maar in de hele sector.
Er zijn al genoeg praatmakers die goed kunnen verkopen.
Ik maak vaak mee bij klanten dat achteraf blijkt dat het in de basis niet goed uitgedacht is en dus niet zal werken naar verwachting. Mensen hebben daar dik voor betaald en lopen bij de verkoper tegen een dichte deur. In sommige gevallen worden zo dus gedwongen om de centen twee keer uit te geven.
Nu zat gelukkig voor de klant jij ertussen. Maar dit soort grappen moeten niet wekelijks op het menu staan. Want dan kost de goede service je de kop. En dat is meteen ook de rede waarom vele anderen het niet verlenen. Het kost ze te veel.
|