View Single Post
Old 23-12-2014, 20:40
obimaster obimaster is offline
VW Addict

is wel een beetje nutteloos dit topic, maar soit
een auto heeft een maarktwaarde en een persoonlijke waarde,
voor die gtd zou ik nooit 10000 geven, IK niet, maar iemand anders mss wel. en ken mag vragen wat hij wil.
maar om daar nu zo een discusie rond te voeren vind ik een beetje overdreven.
kan je ook de discusie gaan voeren belgie nederland prijzen verschillen ook wel wat he.
ik denk zo, golf 2 is mijn passie. en vooral g60 alles wat ik daarvan heb gaat nu niet weg,of voor ontzettend zotte bedragen dan doe ik het weg. ben ik het ooit beu(wat ik betwijfel) dan liever alles voor een appel en een ei

op een forum zitten er veel. golf is mijn passie
zien ze een super nette(gti gtd maakt niet uit) voor veel geld zeggen ze voor dat geld koop ik wel een andere auto. passie niet zo graat lijkt me.
ik ruil mijn golf voor niets, ben op geen enkel jaloers enkel op alle andere mooie g60's, ik kan ze namelijk niet allemaal hebben.
in mijn ogen is bijvoorbeeld een limited g60 het van het
en mocht ik morgen bij de dealer een nagelnieuwe g60 kunnen kopen voor de prijs van een golf R nu. dan deed ik het direct
nu blijf ik wel tevreden met mijne die ik ook veel te veel heb betaald, maar ik moest en zou die hebben

zou gewoon beetje opletten met zulke discusies, zijn er al meerdere voor geld in ruzie gekomen

mvg