Thread: 75 er Rocco
View Single Post
Old 21-12-2014, 23:37
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Tsja, daar mankeert ook wel wat aan natuurlijk, maar bij die is vooral het bouwjaar wat alles goed maakt. Deze is zo extreem zeldzaam vroeg, dan mag er wat meer mis mee zijn. Grootste valkuil is dat klapdak, is ook wel meteen een flinke valkuil...

Máár, alles is er, er zijn niet zoals bij de verkochte '75er een lijst onderdelen die ooit vervangen zijn voor bouwjaar incorrecte delen. ALLES is er zoals het hoort, op een klein sierlijstje en een kartonnetje na. Zelfs de service boeken zijn erbij, en dat is toch wel heel erg uniek voor deze leeftijd. Dat hij in de jaren negentig eens is opgeknapt is meestal niet heel erg voordelig gezien het toen nog maar een "oude auto" was en geen gewaardeerde klassieker (dus met veel minder zorg), maar het is wel daarom dat de wagen er nog is en het ziet er ook niet direct verkeert uit wat ze dan hebben gedaan. De foto's bij de toenmalige marktplaats advertentie waren wat eerlijker, was meer op te zien en was ook wel duidelijk dat hij echt wel zijn plekken heeft, maar dan alsnog is hij voor dit bouwjaar uniek hard. Wel blijven opletten i.v.m. de oude restauratie, je weet nu niet wat er overal onderuit komt. Zeker aan te raden om de deurkaarten even te demonteren om te zien wat erachter zit. Toch is de prijs zeker niet verkeerd, ik verbaas me iedere keer als ik hem weer tegenkom dat hij nog niet verkocht is. Als ik de flappen had liggen wist ik het in ieder geval wel.
Reply With Quote