View Single Post
Old 20-12-2014, 16:35
CaddyPickupGti CaddyPickupGti is offline
Forum Newbee

@carbreaker de autosloper, in welke banjobout zou een zeefje moeten zitten? ik kan er geen vinden.

@yuli, Jammer dat de kenners met uitsterven bedrijgt worden ! Maar ik begin mijzelf er al aardig in te specializeren . Heb je misschien een link van het filmpje, ik kan deze helaas niet vinden?

Is er misschien iemand die mij kan vertellen of de plunjer in de spinnekop zo terug hoort te komen als in het volgende filmpje?
https://www.youtube.com/watch?v=26YAYmlc3pg
Op het filpje komt de plunjer eruit zetten als deze op zijn kop zit en lijkt dus met een veer terug gedrukt te worden. Ik heb hier 2 spinnenkoppen waarbij dit niet zo is. Hij zakt wel naar beneden weer terug op de luchtweger (zeer ligt haperend). Maar dit gewoon door de zwaarte kracht en niet door een veer. De spinnenkoppen die ik heb zien er in grote lijnen het zelfde uit, echter is de plunjer zelf een fractie anders.

En is er misschien nog iemand die weet waar ik een goede, niet al te duren brandstof drukmeter kan kopen. Op internet vind ik wel sets van ongeveer 100 euro, maar in dat geval misschien beter direct een nieuwe brandstofpomp aanschaffen.
Reply With Quote