29-11-2014, 20:35
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Richard
ik zou vanaf nu in een plastic bubbel gaan leven en niet meer de deur uitgaan. Is de koffie die je net gedronken hebt wel getest? Want schijnbaar alleen in een nieuw geleverde volkswagen overleef je een crash. De andere partij ( vrachtwagen bv) is totaal niet aan de orde.
Want man o man wat heb je boter op je hoofd
Ik zie hierboven een aantal reacties van vakmensen ( klaas oa) die ik eerder vertrouw aan een auto dan een vakgarage van vw omdat daar de stempel opstaat
|
Ik wil gewoon de mensen die het nog niet kenden waarschuwen om er voor op te passen, is dat zo erg? Als het verborgen wordt is het meestal een teken dat het niet helemaal ok is hé. Moeten we elkaar niet helpen en waarschuwen voor dergelijke praktijken?? En met dergelijke praktijken bedoel ik het onvakkundig uitvoeren van deze herstellingen, want ik denk dat je er zeker mag van zijn dat een groot deel van de cut and shut herstellingen gedaan worden door mensen die twee wrakken kopen, de goede stukken aaneen lassen en de auto verkopen zonder de geschiedenis erbij te vermelden om zo winst te kunnen maken.
Misschien moet ik mijn vorige post een beetje beter uitleggen:
Het was helemaal niet mijn bedoeling de mensen uit het schadeherstel hier voor de schenen te schoppen. Auto's die dit soort herstelling nodig hebben zijn meestal een economische totalloss waardoor ik denk dat de kans veel groter is dat je te maken hebt met een auto die hersteld is door een louche handelaar die er winst uit wil halen dan dat je te maken hebt met een auto die hersteld is door bekwame mensen.
Daarom dat ik zeg, goedkeuring van VW of ik vertrouw het niet. De kans is namelijk veel te groot dat het hersteld is door onbekwame mensen. Als je de mensen die het hebben hersteld kent en vertrouwt is het een andere zaak natuurlijk.
Ik wil dus niet zeggen dat enkel VW deftig werk levert.
"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
|