28-11-2014, 11:11
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,705
|
|
Als de door de fabriek opgegeven snijlijnen worden gepakt en als de puntlassen goed gezet worden en er niet met koper gelast word moet dit geen probleem zijn.
Ik heb zelf altijd meer me twijfels bij het stoken, richten en lassen aan de chassispoten waardoor deze sterker worden ipv zwakker. Als de berekende kreukelzones in deze balken niet meer functioneren zoals ooit bedoelt is kan het gevaar misschien nog groter zijn als dat de auto uit elkaar valt.
Niemand wil tijdens een aanrijding een chassispoot die i.p.v. opfrommelt gewoon het compartiment van de inzittende inschiet.
En toch kom ik ook hier op het forum vaak laswerk aan de chassispoten tegen, voor nieuw type motorsteunen op te kunnen monteren of inkepingen te maken voor de aandrijfassen.!
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04
- Audi A3 8p '04 1.9 TDI
- Seat Arosa S '03 1.4
- VW Caddy 3k '10 1.9 TDI
http://www.krasendeukservice.nl
|