Thanks! Hij gaat op den duur misschien nog omlaag, niet te veel i.v.m. drempels maar wel dat de wielen mooi in de kasten vallen.
Gisteren m'n nieuwe vloermatten binnen gehad, opzich redelijke kwaliteit en uitstekende pasvorm. Smoelt gelijk een stuk beter aan de binnenkant
Komende tijd moet ik nog maar even bezien wat ik ga doen, ik ga waarschijnlijk een nieuwe baan aannemen en daar zou dan een auto van de zaak bij zitten.
Mijn nieuwe manager ken ik al een tijdje en is gek van Golf GTI en zei dat ik ook een auto van de zaak kan nemen en die niet privé rijden (dus geen bijtelling betalen) en dan lekker m'n GTI privé rijden. Hoewel dat best een optie is vind ik het nogal wat om dan 2 auto's voor deur te hebben en dan steeds moeten wisselen.
Bovendien slaapt de GTI binnen in een privé garage met CCTV en dan zou ik nog een parkeerplek moeten gaan huren (woon in het centrum van DH en aan de straat parkeren is eigenlijk geen optie i.v.m. het vinden van een plek en onverlaten die 's nachts langs lopen en misschien de auto vandaliseren.)
Voorlopig rij ik er nog even in maar kan dus best zijn dat hij binnenkort de verkoop in gaat.