View Single Post
Old 20-11-2014, 23:00
sipkemk1rs2's Avatar
sipkemk1rs2 sipkemk1rs2 is offline
VW Fanatic

Talking

[QUOTE=Barn17heeft ipke, jij hebt een model '77 die in '78 op kenteken is gezet. De van Sjoes is inderdaad een "volbloed" '78. De zitten ttlen grepen zijn eigenlijk raar, hij hoort plastivoor on te hebben. Maar dat is niet altijd even zuivere grens. Net als de swallowtail kappen in '77. Toch een soort van oude voorraad opmaken of wijzigen die niet per modeljaar worden doorgevoerd maar zodra ze ontwikkeling ervan klaar is. Dat zijn zo van die dingen die niemand ooit 100% zeker zal weten. Lekker terug zetten wat ervan af komt.
Je hebt al de nieuwe koeler, mijn '77er heeft die ookal. Vanaf -ik meen- februari '77 zijn de nieuwe gekomen. Is via chassisnummer te herleiden, maar jouwe moet de nieuwe hebben.

Het verschil in vloermat tussen een '77 en '78 is mij niet bekend, wel dat tussen '78 en de latere modellen. Vertel![/QUOTE]
Deze die hij heeft heb ik ook nog staan das met Fin 17835 daar om kan ik die verschillen ook wel lijf zie hier das een Duitse en zitten de normaal deurklinken op maar zat wel die pot op voor de cater ontleuchting . Heb ik ook nog staan de eerste met plastic bumpers en nog met vier bak.das volgens mij Fin 1793 moet ik kijk
Reply With Quote