Thread
:
Seat Leon Cupra 1P Second live
View Single Post
#
1
17-11-2014, 10:09
DutchWilco
Postwhore
Seat Leon Cupra 1P Second live
Zoals veel mensen hier weten zit ik nog met een Lege Seat Leon Cupra uit 2007
Deze auto had ik gekocht om mee te gaan racen, maar na een paar maanden hier aan te hebben gewerkt zat ik met serieuze gezondheidsproblemen.
We zijn inmiddels al weer 1,5 jaar verder en het gaat weer de goede kant op gelukkig. Na dat alle een poos stil heeft gestaan, ben ik begonnen aan een Golf mk2 voor de Berg Cup omdat dit toch wel de mooiste sport is die er bestaat in mijn ogen.
Ik ben daar lekker mee aan het werk zo als in een ander topic te zien is.
Nu zat ik alleen nog met een incomplete Seat Leon Cupra die te goed en te duur is om bij het oudijzer te zetten.
Ik heb hem al eens te koop gezet, maar daar was maar weinig belangstelling voor waardoor hij er nog steeds staat.
Voor 2 weken terug kwam ik een Seat Leon Cupra R uit 2010 te koop tegen met een forse schade.
Een vriend van mij drong mij er op aan om toch even te gaan kijken en heb hem toen ook meteen gekocht omdat bijna alles wat ik nodig heb voor het opbouwen van mijn eigen Leon hier nog goed van is.
Het was de bedoeling om ook deze 2.0 TFSI terug over te zetten, maar omdat ik niet over de 2L cilinderinhoud wil bij mijn Berg Cup-auto, heb ik besloten om hier de TTRS-motor in te zetten en deze 2.0TFSI voor mijn Golf mk2 te gebruiken.
De Auto zoals ik hem had gekocht:
Na het strippen waar ik achteraf wel spijt van had:
De Leon Cupra R uit 2010 die ik als donor heb gekocht.
Het lijkt niet veel te zijn, maar de delen zoals het zwarte hemeltje, bekleding en interieur enz is nog heel en in hele nette staat.
De leon achter een Leon
DutchWilco
View Public Profile
Send a private message to DutchWilco
Find all posts by DutchWilco
Add DutchWilco to Your Buddy List