Hallo allemaal! Mijn naam is Jochem, 29 jaar uit Den Haag.
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een (op de velgen na) in originele staat zijnde Golf 4 GTI met een 170 PK V5.
In mijn autorijdende leven heb ik al aardig wat auto's versleten maar met name leuke Franse Hot Hatches zoals een 205GTI 1.9 (eerste auto
), een Renault 5 GT Turbo (nog altijd spijt dat ik die heb weg gedaan) en nog wat ander spul zoals een e36 325i met Schnitzer pakket.
De afgelopen jaren reed ik rond in een Peugeot 306 1800 16v XS maar ik was toch toe aan een stapje hogerop kwa comfort etc.
Ik heb toen m'n oog laten vallen op de moeder der GTI's de Golf. Na een tijdje gezocht te hebben was ik uiteindelijk uitgekomen bij een MK4 GTI uit 2001 met slechts 124.000 km op de teller, in originele staat en alle documentatie er bij en onderhoudsboekjes netjes tot op heden afgestempeld.
De auto is in erg nette staat en is onlangs voorzien van nieuwe schokbrekers, remmen, lambda sondes en banden.
Ik ben altijd een man geweest van de techniek en op 14 jarige leeftijd begonnen met sleutelen aan brommers en scooters. Sinds een jaar of 3 heb ik hier in de buurt een zelf sleutel garage ontdekt wat mij de ruimte geeft om m'n auto's beter te leren kennen, kosten te drukken en zeg nou zelf, het is veel leuker om een reparatie zelf uit te voeren dan het te laten doen
.
Aangezien foto's meer zeggen dan bovenstaand verhaal, hier wat foto's, ohja, nieuwe vloermatten zijn onderweg ;-) :