De koppeling die je kunt gebruiken hangt natuurlijk af van de gebruikte bak. Als er nu een G60 vliegwiel en koppeling (zelfde dan VR6) in zit dan hangt er een G60, ABF of 20VT bak aan, maar zeker in de 2-assige bouwvorm 02A of 02J. De 02M als hier boven beschreven, de 3-assige bak is een stuk groter en is niet zo maar in te bouwen en passend te maken.
Als je niet meer wilt dat hij doorslipt dan kun je maar twee dingen doen:
- een nieuwe monteren om de tijd dat hij weer doorslipt, kan goed om de week zijn dan.
- een verzwaarde drukgroep monteren, al dan niet met een sterkere koppelingsplaat (wel aan te raden) maar dan zal je pedaaldruk ook iets toenemen. Maar het is zeker niet zo dat je hem niet meer ingedrukt krijgt hoor.
Het koppel van de 20vt motor is gewoon op één punt in één keer volledig aanwezig, waar het bij een G60 of VR6 geleidelijk opgebouwd werd en ook nog lager bleef, lees: ongeveer de helft