Thread: Mark_MK1
View Single Post
Old 08-11-2014, 20:45
Mark_MK1's Avatar
Mark_MK1 Mark_MK1 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Default Velgen, velgen en nog meer velgen..

Ik rij nu een tijdje rond op mijn Schmidt Revolution Classic 13 inch.. het trekt veel bekijks, krijg veel complimenten. Maar eerlijk gezegd staan deze velgen alleen goed als de MK1 extreem laag staat. voor 1 week was dit ook zo, totdat ik mijn carter kapot reed en elke maand een nieuwe uilaatklem moest monteren. En aangezien ik geen budget heb voor airride heb ik hem 1,5 cm verhoogd. Dit ging heel lang goed met de nieuwe carterpan, maar helaas.. hij is weer kapot. Er is een nieuwe onderweg, maar op deze manier kan ik niet comfortabel rijden. De Schmidt Velgen staan te koop voor de geïnteresseerden. Ik was een tijdje op zoek naar een grotere inch maat schmidt, het liefst precies hetzelfde type, maar deze zijn al lang niet meer te verkrijgen. Ik heb na wat zoeken deze set TH's gevonden en aangeschaft.
[/IMG]

De naafkapjes missen en de banden zijn op maar deze ga ik nieuw bestellen. Nu nog de moeilijke keuze maken tussen chrome naafkapjes of zwarte. Er is dus weer flink wat werk aan de winkel. Ben nog van plan om een hydraulische garagekrik te kopen die extra laag is, zal goed van pas komen aangezien er bijna elk weekend 3 of meer auto's op het garage pad staan waar aan gesleuteld word. En dan zijn die kleine krikjes niet zo fijn.

Hoop binnenkort wat meer foto's te hebben als alles goed gaat. Maar tot dan, fijn weekend!