Gisteravond nog het 1 en ander kunnen doen. Condensor er radiateur van de Ibiza Cupra passen zo goed als...
Sprinter intercooler onder de slotplaat, condensor er achter en daar achter de radiateur. Condensor en radiateur komen wel iets boven de slotvanger vd motorkap uit maar blijven een cm vrij met gesloten motorkap... Het past allemaal dus maar net...
Kwam er gisteravond achter dat de motor er enigszins scheef inhangt. Bestuurderskant hangt hoger dan de passagierskant. Ik heb gelezen dat het normaal is dat een 20vt er niet recht inhangt bij een golf 1, iemand die me hier wat meer over kan vertellen?
Dan de motorsteunen. Ik heb aan de distributiekant de motorsteun van epytec gemonteerd, niks mee loos. Versnellingsbakzijde zit een motorsteun van een golf 4 (vraag maar niks, hebben ze bij een vorige swap naar tdi uitgevonden
) en dat past ook redelijk al moeten en wel opvulbussen tussen komen. Maar de derde steun, zeg maar de kantelsteun, hoe zit die gemonteerd en welke steun moet ik daar voor hebben? Er is een constructie aanwezig (jawel, weer van de tdi swap) voor de montage van een kantelsteun van een golf 4. Ik vind dat de constructie op t eerste zicht niet geweldig oogt. Nu blijkt t al helemaal niet geweldig te passen!
Ik weet dat hier steunen voor in de handel zijn maar welke en hoe word deze gemonteerd? iemand die misschien een linkje kan plaatsen naar een duidelijk foto? Heb zelf al even gegoogled maar daaruit kwam helaas geen duidelijk antwoord naar voren.