View Single Post
Old 07-11-2014, 23:22
Roundup's Avatar
Roundup Roundup is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to Roundup

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Ik ben een poos op zoek geweest naar deze 570mm radiateur en is alleen nog leverbaar bij van Wezel idd.
Echter paste deze voor geen meter en heb ik hem weer terug gebracht en heb nu een aluminium radiateur op maat gemaakt.

Echter gebruikte ik de G60 intercooler van Wagner en ben benieuwd of deze radiateur er bij jou wel netjes in past.
Zou je dit even kunnen laten weten als je zo ver bent ?

MVG,
Wilco

Hey Wilco,

Heb wel wat moeten aanpassen aan de radiator.
Ik heb het linkse bevestigingspunt (onderaan) eraf geslepen en het originele overgezet (met klinknagels zoals origineel, gaten zaten ook in de van wezel radiator).
Ook bovenaan heb ik het linkse bevestigingspunt van de originele radiator over gezet.
De originele intercooler is op de 2 bovenste bevestigingspunten van de radiator gevezen. Echter de Van Wezel radiator heeft 4 bevestingspunten, de onderste heb ik er ook afgeslepen.

Daarna alles gemonteerd, maar paste niet zoals de originele. De intercooler en radiator paste onderaan in de originele bevestingspunten(gaten in subframe) maar bovenaan heb ik de rubbersteuntjes moeten bijplooien + verlengen. De radiator stond bovenaan iets meer naar links in zijn geheel.

Ik hoop dat je eraan uit kunt, anders hoor ik het wel.
Reply With Quote