View Single Post
  #6  
Old 07-11-2014, 22:28
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

Quote:
Originally Posted by golffan
Toch wel, kijk maar eens op je roze kaart staat gewoon op 1600 cc diesel ik heb een originele gtd en daar staat ook gewoon 1600 cc diesel op. Verder details over de motor/techniek staan daar niet op. Dus ik zie het probleem niet, bespaart je veel moeite, geld en teleurstelling. Doet me eraan denken dat ik nog 2 td blokjes heb mocht je interesse hebben ...


ja, dat staat er op de roze kaart, maar als de keuring uw pvg nr intikt in de computer, welke gegevens komen daar dan allemaal op?
daar staat normaal vermeld welke remmen ge allemaal hebt, uw vermogen, versnellingsbak,... kortom een heleboel MEER gegeven dat wat gij op uw roze kaart hebt.

daarbij wil ik met dit blokje de 1 000 000km halen, wordt niet vervangen.
wil hem alleen variabel sneller maken. als ik dus wil, moet er druk opgebouwd kunnen worden aan de inlaatzijde (compressor) en moet de brandstofpomp ifv de druk ook extra inspuiten (TD injectiepomp)
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote