07-11-2014, 19:23
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Roundup
Eindelijk een radiator gevonden met de juiste afmetingen van Van Wezel. Injectoren zijn ondertussen ook gereinigd en terug gemonteerd.
Water en olietemperatuur blijven nu ook rond de 97°. daarvoor durfde de olietemperatuur in stationair oplopen tot 102°. Oude radiator was inwendig wat verstopt denk ik.
Vandaag ook de onsteking afgesteld op 6° voor BDP (olietemp 95° en blauwe stekker afgekoppeld). Motor draait goed, maar het uitlaatspruitstuk word zeer snel zeer warm.
Als ik de motor na enkele minuten stil leg, tikt het uitlaatspruitstuk al van de warmte. Is dit normaal?
Wat me ook opgevallen is, is dat ik geen onderdruk heb op mijn VDO meter op stationair toerental. Als ik een beetje gas geef gaat deze wel naar -0.6bar?
|
Ik ben een poos op zoek geweest naar deze 570mm radiateur en is alleen nog leverbaar bij van Wezel idd.
Echter paste deze voor geen meter en heb ik hem weer terug gebracht en heb nu een aluminium radiateur op maat gemaakt.
Echter gebruikte ik de G60 intercooler van Wagner en ben benieuwd of deze radiateur er bij jou wel netjes in past.
Zou je dit even kunnen laten weten als je zo ver bent ?
MVG,
Wilco
|