07-11-2014, 17:33
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
toch wel frapant dat ik dit nu zie,
het verhaal bij jou komt me heel bekent voor erik, zo heb ik dat nu dus ook al een aantal maanden met hem over deurpanelen, waar hij ´zegt´ het verkeerde adres op geschreven te hebben, en het opnieuw te versturen
heb ze nogsteeds niet mogen ontvangen en hij zegt dat z´n telefoon kapot is en dat hij alleen op zijn werk bereikbaar is en (natuurlijk) bijna nooit opneemt.
heb inmiddels wel flink wat informatie op het moment interesseert het me niet echt meer of ik zijn adres o.i.d. op internet zet want hij reageert hier toch niet meer en begin toch wel een beetje pist te worden
mij heeft hij gecontacteerd via een andere gebruikersnaam 'Wolfje78' als je het opzoekt zie je bij een topic van hem ook zijn auto's voorbij komen.
ook heeft hij een eigen bedrijf in assen of bovensmilde, weet niet precies meer wat het was genaamd 'de buurman van assen' ook op facebook e.d. kan ik hem gewoon vinden.
lijkt misschien een beetje nutteloos omdat het maar om bijv. een dashboard of deurpanelen gaat, maar blijkbaar zijn er nog meer met het zelfde probleem
mocht er iemand in bovensmilde wonen en het niet erg vinden om hem toch eens te gaan vragen waar hij in godsnaam mee bezig is, zou ik eigenlijk best wel op prijs stellen.
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)
'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
|