View Single Post
Old 05-11-2014, 17:01
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict

Tentamenweek is alweer bijna voorbij, dus kon vandaag nog even paar dingetjes aan mijn auto doen die nog moesten (zoals omhoog schroeven omdat rijden anders erg lastig werd met de spacers), of omdat mijn kofferbak inmiddels weer uit elkaar lag ivm die verkl*te GTI hoedenplankdragers.....

Die GTI hoedenplankdragers waren de hoedenplank nokjes afgebroken en de speakerbevestiging ook. Voor de hoedenplank nokjes nieuwe gemaakt, echter lag 1 daarvan alweer half los. Dat zal nog wel te repareren zijn.
Maar 1 speaker was ook alweer om laag komen zetten.. Nog geprobeerd met boutjes van bovenaf en dan de speaker aan de onderkant ertegenaan zetten en met moeren vastzetten, maar dat werkt niet echt, en het ziet er gewoon NIET uit van de bovenkant....
Gisteren was ik er ffkes mee bezig geweest, dus na een halfuur lag mn halve kofferbak maar weer eens uit elkaar, zoals gewoonlijk inmiddels :LOL:
Vandaag mijn oude dragers er maar weer in gezet. Daarnaast even de onderkant van de hoedenplank weer netjes zwart gespoten Ziet er weer netjes uit!

Vervolgens de voorkant wat omhoog geschroefd, een vinger hoger ofzo. Dit omdat mijn banden aanliepen op de kunstof wielbogen.. Nu loopt t weer helemaal vrij!
Achterkant stiekem ook nog paar slagen hoger gezet zodat de banden niet meer lopen aan te slijten op de rand als er wat achterin ligt of iemand achterin zit.

Daarnaast lagen de ruitenwissers die ik wat omhoog had gezet té hoog, dus weer ff bijgesteld:

Vervolgens klein stukje wezen rijden, hoor ik ineens gerammel/geklingel Oh rotzooi das mijn naafkapje RA Direct gestopt (kon gelukkig ), en er ff afgehaald.
Ff goed bekeken, en het schroefdraad is gewoon half weg

Is hier een beetje goed schroefdraad in te tappen? Dan krijg ik zeker wel een grotere bout voor het vastzetten van de naafkappen?

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote