25-10-2014, 10:26
|
|
10k maniac
|
|
|
|
Natuurlijk, dat is prijsafhankelijk.. 1 met origineel 50.000 gelopen is meer waard. Maar je koopt zo'n ding omdat het een Kupferbraun Pirelli is, daar zit hem het grootste deel van de waarde in. Als het om een lage kmstand moet gaan kan je beter een jong Alto'tje kopen voor dat geld. Als je gaat kijken bij zo'n auto kun je vrij snel inschatten hoe de carrosserie er aan toe is. Als dat allemaal prima is dan vind ik een kmstand echt niet boeiend, wat wil je dan gaan doen, bij een van die andere Kupferbraun Pirelli's kijken of die beter zijn?
Mijn oude 84'er GTI had ook 3 ton op z'n heupen, en die van mijn broer idem die nu in nagenoeg perfecte staat verkeerd, blokkie is nog gewoon origineel. Rijdt prima, vorig jaar nog mee naar Wsee geweest, en 2 jaar terug heb ik mijn oude ook meegehad. Mocht dat blokkie op een gegeven moment echt gaar zijn hang je er een andere in (die erin hoort) en je kan weer jaren vort. Van een random 1.3 C'tje met 115k originele km'ers kun je nooit een originele 84'er GTI maken.