Thread: tijs
View Single Post
Old 13-10-2014, 16:37
tijs tijs is offline
Forum Newbee

Default maar eens opnieuw... harlekijn

al eens eerder voorgesteld denk ik, maar die golf is al even geleden gesloopt..
ben helemaal geen vw mens, heb er niets tegen, maar ook weinig mee,
heb bijvoorbeeld ook nog een volvo 240 (welke deze winter o.a. een turbo blokje moet gaan krijgen) en een c kadettje coupe (gewoon met een 1.2 alleen wel lekker plat)

om eerlijk te zijn, zocht ik gewoon een winterauto/daily.. (weer) zoek altijd wel iets een beetje aparts, zodoende kwam ik deze tegen:

hij is mooi van ver, en ver van mooi. maar wel een originele (denk ik)! verder zit er weinig op of aan wat stuk kan, het dakraam is al stuk.
zat nog een setje hofele lampen bij, maar daar moeten nieuwe glazen in, zijn gebarsten (wellicht iemand een idee waar ik die kan vinden?)

intussen ruim over de 300.000 gelopen, maar om eerlijk te zijn, merk je daar weinig van, complete onderhoudshistorie aanwezig, alle beurtjes gehad etc.
gister compressie gemeten, opzich niet slecht, 1 cilinder loopt iets achter...
maarja, tis dan ook geen nieuwe... mag wel een nieuwe bestuurdersstoel in...
(of deze opnieuw vullen)

heeft echt wel zn plekken, die slecht zijn, of slecht zijn bijgewerkt. met de tijd zal er hier en daar wel wat aan gelast moeten worden..

eerste plannen nu zijn even wachten tot de schroefset binnen is, en als het goed is vanavond ander setje velgen ophalen... de huidige set heeft 1 wiel een kleine slag.

verder eigenlijk weinig te melden, gaande het bezit/onderhoud zal ik vast wel wat te vragen hebben, vandaar dat ik me maar vast introduceer, is dat ook weer gedaan.
Reply With Quote