Weer een update:
Het probleem met de versnellingsbak is gelukkig opgelost. De schakeltoren liep tegen de home made 'koppelingskabelhouder' aan. Daarom kreeg ik 'm nooit in z'n 2. Probleem is nu opgelost en alles werkt weer zoals het hoort
Over de koppelingskabel gesproken, eerst heb ik getest met een automatisch verstelbare kabel voor een passat G60. Die kreeg ik niet lekker passend. Nu heb ik een handmatig verstelbare kabel gekocht en gemonteerd. Hiermee kun je alle speling eruit stellen. Aanrader!
Tijdens het werken aan het vrij maken van de schakeltoren heeft de stekker van de startmotor het definitief begeven. Die was al soort van afgebroken en werd nog bij elkaar gehouden door een tie wrap. Kreeg het niet voor elkaar om de boel te repareren dus maar een nieuwe startmotor gekocht.
Alles werkt weer gelukkig!
Nog uit te voeren dingen komende winter:
- Uitlaat is nog origineel. Daarnaast zijn de middendemper en einddemper zo goed als doorgerot. Wordt tijd voor een RVS lijn met downpipe.
- Toerenteller werken zien te krijgen met tach adapter. Dit blijkt nog een heel gepruts te zijn.
Dat was het voor nu!