View Single Post
  #11  
Old 02-10-2014, 18:21
NikoMotorsport NikoMotorsport is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2013
Posts: 18
Default

Een kleine update voor jullie. Ik ben de afgelopen dagen flink bezig geweest met de bitumen en undercoating te verwijderen. Ik heb de binnenkant cabine en wielbakken kaal gemaakt. Aankomende week motor, ophanging en dash verwijderen. En de onderkant verder kaal maken.

Links en rechts rot plekje bij de ophanging remleiding





Rot plekje in de bodem en de rand dorpel/bodem






Voor de rest moet ik elke keer knipperen met mijn ogen. Omdat ik bijna niet kan/wil geloven dat het een goeie basis is waar je alleen maar van kan dromen. Daardoor komt bij mij wel de twijfel opzetten "hoe nu verder..?"
Mijn eerste insteek was om de caddy een opknap beurt te geven en lekker te cruizen. Ik was op het ergste voorbereid. Maar nu ik steeds meer de wagen kaal maak en minimaal laswerk en verder geen roest tegen kom. Vind ik eigelijk dat ie niet Rat waardig is maar een mooie restauratie verdiend.
Voordat ik definitief beslis wat het word. Wil ik eerst de rest nog kaal maken en ontdoen van de undercoating. Dan kan ik het totaal plaatje beoordelen....
Reply With Quote