thnx guy's,
Ja de T2 gaat nog heel wat werk geven.
Maar dat wist ik toen ik hem kocht en de prijs was er ook naar
Ik heb ondertussen een nieuwe cabine vloer klaar liggen, voor en achterspatbord passagierskant, dorpel en geleidingsbalk voor schuifdeur en dorpel bestuurderskant en het rechtse deel van de vloer in het midden.
Er zit ook een T2B neus in maar het is eigenlijk officieel een T2AB waar een A-neus in zou moeten. De B-neus is ooit na een accident ingelast en is niet zo heel netjes meer. Alleen een mooie a-neus vinden blijkt niet zo simpel.
Ik zal binnenkort hier eens een topic openen.
Was vorige winter al begonnen aan de bus maar heb heel de zomer stil gelegen. Deze winter terug met volle moed beginnen.
De MK1 rijd ik nu ongeveer 2.5jaar mee rond. Op R6 carbs en heb er een kleine 6000km mee gereden.
De Mk2 is een orginele GTI waar ik het blok van heb gereviseerd en deze word binnenkort terug afgebouwd naar orgineel en afgesteld zodat deze oldtimer gekeurd kan worden.
Hier heb ik een AP-schroefset voor liggen en de ATS-en die onder de MK1 zaten gaan hier onder. De gouden wielen van de cabrio zitten nu onder mijn MK1.