View Single Post
  #16  
Old 05-09-2014, 09:25
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 935
Default

Quote:
Originally Posted by Rallye-VR6t
De hoek van de verdringer aanpassen. Onnodig.


Kan je ook eens toelichten waarom dit dan geen nut heeft? VWM zal het niet voor niets hebben gedaan, en SLS biedt het ook aan in hun bewerkingen.

http://www.slstuning.de/g-lader/modifikation/

Ik zit ondertussen op de site van maxrpm.de te kijken naar hun G45 bewerking. Lees ik nou goed dat je voor 1000 Euro een G45 bewerkte + RS bewerkt + gereviseerde G-lader hebt? Is dat niet een koopje?

http://www.maxrpm.de/RS-G45-Lader-c...-with-our-parts

Wat denken jullie van deze bewerking? De laderhelften worden 5 mm verder bewerkt, en een G60 verdringer wordt ingekort. Op deze manier heb je natuurlijk wel weer een frisse lader die totaal niet ingelopen is.
Reply With Quote