05-09-2014, 09:25
|
VW Guru
|
|
Join Date: Sep 2004
Posts: 935
|
|
Quote:
Originally Posted by Rallye-VR6t
De hoek van de verdringer aanpassen. Onnodig.
|
Kan je ook eens toelichten waarom dit dan geen nut heeft? VWM zal het niet voor niets hebben gedaan, en SLS biedt het ook aan in hun bewerkingen.
http://www.slstuning.de/g-lader/modifikation/
Ik zit ondertussen op de site van maxrpm.de te kijken naar hun G45 bewerking. Lees ik nou goed dat je voor 1000 Euro een G45 bewerkte + RS bewerkt + gereviseerde G-lader hebt? Is dat niet een koopje?
http://www.maxrpm.de/RS-G45-Lader-c...-with-our-parts
Wat denken jullie van deze bewerking? De laderhelften worden 5 mm verder bewerkt, en een G60 verdringer wordt ingekort. Op deze manier heb je natuurlijk wel weer een frisse lader die totaal niet ingelopen is.
|