View Single Post
Old 16-05-2005, 00:21
siep wokkel's Avatar
siep wokkel siep wokkel is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by VolkswagenRacing
Berichten van de eigenaar op t forum,

Hoi allemaal ik ben Ferdi de eigenaar van de mooie corrado,wat ons overkomen is door een ander gebeurd ik was er niet bij aanwezig.ik ben 5 jaar bezig geweest om de auto zo te maken als ik zelf wou hebben. een keer neemt een ander de auto mee zonder dat ik van op de hoogte was en zo als je op de foto ziet kreeg ik hem terug.5 jaar lang gingen wij al naar de worhtezee en elkekeer zonder de corrado dit jaar was het anders geplent.deze week heb ik een andere corrado gekocht en begin weer opnieuw met bouwen. maar deze wordt nog mooier dan die andere moet over een half jaar klaar zijn, we houden julie op de hoogte mijn wens is 550 pk, met vleugen deure, luchtvering en een andere kleur.En ik spring niet voor de trein.

Groetjes aan alle corrado fans. als de nieuwe corrado klaar is wordt de oude achter in mijn tuin begraven ik stuur nog wel een uitnodiging.

hoi allemaal bedankt voor de berichten.
waarom het met de andere auto zo lang duurde is omdat het heel veel geld heeft gekost, ik probeer nu veel sneller te zijn met bouwen. omdat ik nu misschien wat onderdelen weer kan gebruiken en dus overkan zetten naar de andere auto. en probeer zoveel mogelijk nu zelf te doen.
Weet misschien iemand het adres van ( MB Desing) in duitsland voor mijn velgen want die heb ik daar gekocht maar hij is verhuist en het nieuwe adres heb ik niet.
Maar de kleur word misschien groen flip/flop met de zelfde interieur als de groene.de orgienele fotos"S van de groene corrado heb ik niet eens kunnen maken hoe die is geworden, maar als het goed is krijg ik nog wel fotos"S van de beurs waar die heeft gestaan en laat het dan wel zien.

groetjes Ferdi

Dus zelf had hij waarschijnlijk nog niet eens foto's

5 jaar werk...