Thread
:
Dennis zijn Passat 35i VR6
View Single Post
#
1
02-09-2014, 21:50
Dennis-Mash
No personal life
Dennis zijn Passat 35i VR6
Toch maar even een topic aanmaken voor de wintercruzer voor de winter van 2014 en 2015.
Na een Passat 35i gereden te hebben in een eerdere winter toch weer besloten om voor deze keer weer eens voor een 35i te kijken vanwege de relatief lage aanschafprijs en natuurlijk niet te vergeten de souplésse van zo'n auto. Althans, dat vind ik zelf.
Deze keer een facelift 35i. Uit '95, voorzien van een VR6 met 308k ervaring op het klokje. Loopt nog spatzuiver en zeker niet verhoerd. Voorzien van leer, elektrisch bedienbare stoelen, stoelverwarming, elektrische ramen, cruise control en climatronic. Naar mijn weten mist dus alleen het dakraampje om hem full options te maken.
Zeer nette auto voor zijn leeftijd en km stand. Enigste nadeel is wat roest aan de wielkast rand rechts achter maar dit laat ik zeer binnenkort repareren omdat het er gewoon weg niet uit ziet.
Wat foto's, voor sommige wellicht een bekende auto?
Natuurlijk zijn er ook nog plannen die ik heb met deze wintercruzer..
Schroefset vervangen, deze is niet echt berekend op het gewicht van de auto heb ik het idee.
17 of 18 inch hoepels. Dacht aan parabolen zoals onder mijn oude 16v GTI MK3. Wat kleine cosmetische dingen zoals zwarte logo's. Een keer goed poetsen en de cruise control eens maken.
Ik ben in ieder geval erg content met deze slee.
Het Caddy 2 VR6 ombouw project bestaat trouwens ook nog, staat alleen even op een wat zachter pitje.
View Public Profile
Send a private message to Dennis-Mash
Find all posts by Dennis-Mash
Add Dennis-Mash to Your Buddy List