01-09-2014, 11:54
|
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Dec 2013
Posts: 53
|
|
Quote:
Originally Posted by heinz74
om het echt netjes te doen en om naderhand inzakken en randaftekening te voorkomen kun je bij zulke auto's (lees oud) beter alle delen in de grondverf zetten
de mazzel dat je gewoon koud over oudere (reparatie)laksystemen kunt spuiten is meestal nihil...
dit ga je namelijk altijd zien..misschien niet direct als hij gespoten is maar zien doe je het altijd..
toch zeker op de liggende delen..
is verder geen kritiek ofzo..ik weet ook niet wat je straks moet afrekenen ...daar zit ook wat in natuurlijk...
maar onder het motto van 'we zijn nu toch bezig'...
persoonlijk deed ik het wel...maar wie ben ik?..ik schuur ook alles nog met 1000 waterproof na..da kenne ze tegenwoordig ook nie meer in de 'echte' bedrijven
|
De prijs die ik betaal is inderdaad om te lachen, laat ik daar heel eerlijk over zijn haha. Bedankt voor je reactie, maar ik geef dit deel uit handen en ik hoop natuurlijk dat het bedrijf er rekening mee houd. De spuiter is een 40-jarige, naar mijn mening vakman. Ik heb zelf niet veel kaas gegeten over verschillende laksystemen en wat ik hoe moet behandelen.
Ik neem aan dat je zelf in deze branche werkt? Ik vind het echt leuk dat je meeleest op m'n projectpagina begrijp me zeker niet verkeerd. Maar ik ga er van uit dat het bedrijf weet waar ze mee bezig zijn.
__________________
Golf MK4 GTI '98
Golf MK1 '83 1.1 Project
|