View Single Post
  #8  
Old 26-08-2014, 14:40
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,683
Default

Quote:
Originally Posted by Johan1982MK1
Inlaat van de abf gaat niet zo 123. Gasklep en gasklep positie sensor is anders. De digifant gebruikt een nul en vollast schakelaar.
Fuelrail kan ik je evt. Asn helpen. Ik heb aangepaste liggen met ingebouwde brandstofdruk regelaar. Dan hoef je geen losse drukregelaar voor 100€ te kopen. Oil catch tankjes heb ik nog 3 van mocht je die ook nodig hebben.

En net wat hierboven gemeld wordt, complete g60 kabelboom met computer kopen en je hele oude systeem eraf gooien. Computernummer en/of kleur maakt dan niet uit. Ik heb een opvoerpomp van een golf 1 cabrio in de tank en een universele pomp onder de auto om de boel op druk te zetten. Je kan ook een opvoerpomp van een polo pakken waar zo'n 1.3nz motor inzit (tot1995 gemaakt ongeveer?) past ook zo in je golf1 tank. Bedrading stekt niet zoveel voor. Ik heb zelf een duidelijk schema gemaakt wwar precies in staat hoe je de ecu en brandstofpomp moet aansluiten. Zijn maar een paar draden.


Heel moeilijk zal het niet zijn om 2 schakelaartjes op het ABF spruitstuk te maken toch?
Normaal spruitstuk (9A/KR/PL) gaat ook niet 1 2 3
Naar mijn mening is een ABF spruitstuk gebruiken een handigere manier...je hoeft geen fuelrail van 100 euro te kopen en de injectoren kan je gewoon gebruiken, hoef je ook niet apart aan te schaffen.
Drukregelaar zit er ook al in

Bovendien heeft ie hem al liggen...
Reply With Quote