![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
25-08-2014, 20:51
|
![Johan1982MK1's Avatar](image.php?s=2ab02251dee4206387d864301350f956&u=22996&dateline=1563199517) |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
|
|
Inlaat van de abf gaat niet zo 123. Gasklep en gasklep positie sensor is anders. De digifant gebruikt een nul en vollast schakelaar.
Fuelrail kan ik je evt. Asn helpen. Ik heb aangepaste liggen met ingebouwde brandstofdruk regelaar. Dan hoef je geen losse drukregelaar voor 100€ te kopen. Oil catch tankjes heb ik nog 3 van mocht je die ook nodig hebben.
En net wat hierboven gemeld wordt, complete g60 kabelboom met computer kopen en je hele oude systeem eraf gooien. Computernummer en/of kleur maakt dan niet uit. Ik heb een opvoerpomp van een golf 1 cabrio in de tank en een universele pomp onder de auto om de boel op druk te zetten. Je kan ook een opvoerpomp van een polo pakken waar zo'n 1.3nz motor inzit (tot1995 gemaakt ongeveer?) past ook zo in je golf1 tank. Bedrading stekt niet zoveel voor. Ik heb zelf een duidelijk schema gemaakt wwar precies in staat hoe je de ecu en brandstofpomp moet aansluiten. Zijn maar een paar draden.
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> ![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif) engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
|